2021-02-28 14.41.46
Be scout now

Kattem speidergruppe har mesteparten av våre møter på Skoghygga, en hytte som ligger innenfor Lian resturant. Adressen er Reidar Lyseths veg 22

Hytta ble bygget rundt 1930, men ble først tatt i bruk av speidere i 1946. Da var det 8.Trondheim som kjøpte hytta. Da denne speidergruppa ble nedlagt ble Skoghygga stående å forfalle til Kattem overtok hytta i 1994. Kattem har de siste årene lagt ned mye tid og ressurser, slik at den nå fremstår som brukervennlig til både tur og møter. Skoghygga og området rundt blir stadig oppgradert og fornyet slik at vi får best mulig utbytte av eiendommen. Å ha dette området er essensielt for vår måte å drive speidergruppa på.

Alle registrerte medlemmer i Kattem kan benytte seg av hytta til private arrangementer, slik som bursdager. Ta kontakt med gruppeleder dersom noen ønsker å benytte seg av tilbudet.